moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

28 september 2010

Gewonnen?!

Nee... nog geen uitslag van mijn eigen give away (meedoen kan nog t/m 30 sept)...

Ik heb zelf deze fantastische give away van Leven met Liv gewonnen!
Echt heel leuk!


Maar hoe doen jullie dat... bijhouden of je een give away hebt gewonnen? Ik doe wel vaker mee... lees normaal gesproken ook regelmatig de bijbehorende blogs, maar er schiet weleens een blogje tussendoor...

Ook gewone reacties op andere blogs vind ik lastig bij te houden... daar schreef ik al eens eerder over. Ben benieuwd of er nog nieuwe tips zijn!

En nu ga ik dus elke dag bij de brievenbus wachten...

1 opmerking:

  1. Hoi hoi!
    Ik heb een lijstje met give aways op mijn blog staan met de einddatum. Ik kan dan zo zien wanneer ik moet gaan kijken of ik heb gewonnen. En meestal is dat niet zo :(

    Ik zie dat jij ook het jurkje van Leven met Liv hebt gemaakt! Leuk hoor. Heb er net een berichtje van op m'n blog gezet. Ik had het eigenlijk een maat groter moeten maken maar wist niet precies hoe.

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen