moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

13 september 2010

goed gejat...

Natuurlijk is het leuk om zelf dingen te ontwerpen en bedenken, maar soms zie je dingen op internet die je gewoon wil kopiëren! Dat had ik met de "placemat en boterhamzakje in één"!

Het idee is al door velen uitgewerkt... Zo is er de "Happy Wrapper" van Ozowiezo (super mooi en niet duur!), het placematboterhamzakske van Mme Zsazsa (met tutorial!), maar ook een Amerikaanse versie: De WRAP-N-MAT (met vouwinstructie!).

En nu zijn er dus ook twee Moosmade-versies :-)

De binnenkant heb ik gemaakt van tafelzeil dat ik kocht bij 10 Gruppen in Stockholm, de buitenkant is gemaakt van een dunne synthetische stof met grasprint en een theedoek van de Hema!

En nee, ik denk niet dat het hierbij blijft... want ik wil ook nog een grotere maken (ik vind deze eigenlijk iets te klein), maar ook 1 met zelfbedrukte stof lijkt me erg leuk, of met een foto aan de binnen- of buitenkant of...

Kortom... genoeg plannen!

1 opmerking:

  1. Mooi. Komt ook op mijn lijstje erbij! Je vroeg naar naaitips voor tricot. Pfff, eerlijk gezegd dat ik met mijn Toyota geen goede ervaringen met tricot. Nu een andere machine en een gratis locker erbij. Ik doe het tricot nu de grootste deel op de locker.Tegen lubberen zou je misschien naadband kunnen gebruiken. Wel een tip, inspuiten met stijfselspray en even goed strijken, dat werkt gemakkelijker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen