moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

1 oktober 2010

De winnaar is...

Het is eindelijk zover... de deadline is verstreken en de winnaar van mijn give away dus bekend!

Ik was van plan de leukste reactie te belonen, maar dat bleek niet eenvoudig... wat een hoop enthousiaste reacties! Dank jullie wel allemaal!

Maar het is gelukt...
Ik heb gekozen voor
Kamiel en Odille omdat ik ontzettend hard heb moeten lachen om onderstaande reactie :-)

O wat leuk. Waarom net ik? Om de zelfde reden als iedereen die je ideetjes super graag ziet!
Alleen al het kijken doet me watertanden (waardoor ik dus wéér een schoon T-shirt moet aandoen wegens natte plekken : )


Kamiel & Odille, welke maat, kleur en thema zijn gewenst?

Omdat er zoveel leuke give aways op internet worden gehouden en ik soms door de bomen het bos niet meer kan zien, heb ik een aparte "knop" aan de linkerkant van mijn blog gezet. Dank je wel voor de tip, Carolien!

En dat jullie van give aways houden is duidelijk... ik heb nog nooit zoveel volgers en bezoekers gehad! Leuk!

2 opmerkingen: