moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

22 februari 2010

ik leef weer!

Een aantal van jullie heeft zich de afgelopen tijd afgevraagd waarom het zo stil was op mijn blog... (dank je wel voor jullie berichtjes!) Het antwoord is simpel... ik ben niet dood, niet ziek, niet van de aardbodem verdwenen, maar wel heel erg zwanger!


Op zich goed nieuws, want we zijn er heel blij mee, maar... ik ben nog nooit zó moe geweest! Jemig, wat een drama... Mijn werkdagen bestonden uit werken, eten en slapen en mijn vrije dagen uit slapen, slapen en nog eens slapen... zo'n drie maanden lang heb ik gewoon geen energie gehad om ook maar iets creatiefs te doen.

Inmiddels ben ik bijna 16 weken zwanger en begin ik langzamerhand weer een beetje te leven. Heerlijk! Vandaag ook weer een beetje begonnen met fröbelen. Ik heb namelijk maanden geleden niet alleen drie ruil-acties met mede-bloggers afgesproken (daarover later meer) maar ook beloofd een boxkleed voor mijn neefje te maken. Toen had ik nog zeeën van tijd, maar nu kan hij elk moment geboren worden!

Vanaf nu zal ik jullie weer regelmatig op de hoogte te houden...

23 opmerkingen:

  1. Allereerst HARTELIJK GEFELICITEERD!!!
    Ik hoop dat je de rest van de zwangerschap fluitend door loopt! En fijn dat je weer terug bent in blog-land!
    Groetjes Cindy
    www.uttemetut.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dikke proficiat! Geniet van je zwangerschap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor de felicitaties en ja, ben ook blij dat ik weer terug ben :-)

    En... ik heb er weer een leuk blog om te lezen bij. Dank je wel Uttemetut!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En Boomie... ook jouw blog is toegevoegd aan mij lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dikke proficiat met je zwangerschap!! hopelijk minder last nu

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve berichtjes, dank jullie wel.

    En ja hoor... veel minder last... het is nu wachten tot ik mijn veters niet meer kan strikken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat!!!!!Wat een geweldig nieuws! En ja, die vermoeidheid, het is wat he! Geniet er lekker van, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En nu kan ik je ook hier officieel feliciteren! Maar ik vond het wel leuk om twee maanden een geheim met jou te delen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wohow, proficiat zeg!
    En welkom terug ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vroeg me inderdaad al af waar je was! Super gefeliciteerd! En als ik goed reken kom ik uit in augustus, toch?
    Fijn dat je je alweer wat beter voelt, geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Herken de moeheid! Maar tussen de 3 en de 6 maanden moet je ervan profiteren want dan voel je je soms weer in topvorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd! Ik ben zelf ook net weer zwanger en mijn blog leed er ook onder.

    Fijn te horen dat de 16 weken je beter doen voelen. (Hier nog niet)

    Leuke blog heb je hier, ik ga snel even verder kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @vixi & Made by KK - dank je wel! eindelijk kan ik er inderdaad een beetje van gaan genieten!

    @Kir - was ook leuk om het geheimpje alvast te vertellen :-)

    @Mie - good to be back! althans een beetje... ben nog niet erg actief... komt misschien wel!


    @MiekK's - inderdaad... augustus!

    @plukdedagsandra - ik geloof niet dat ik die topvorm al bereikt heb ;-)

    @mamaayanna - gefeliciteerd en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee, wat leuk! Gefeliciteerd!! En hopelijk voor de komende maanden wat meer energie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. joehoe!! proficiat! Als je daarna nog eens zin hebt om zwanger te zijn, kan ik een baby bestellen? Ik wil er graag 4!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook uit het Brabantse gefeliciteerd. Natuurlijk ook van Anne, Gijs, Daan en Eva.
    Groet Bart

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik loop hartstikke achter, maar wil toch nog even feliciteren. Wat een leuk nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Cisca - geeft niks, ben nog steeds zwanger ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dikke proficiat! En ik herken dat slaappatroon, maar je hebt dat eens nodig hé!

    BeantwoordenVerwijderen