moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

15 november 2009

het kwam goed

Ik schrijf al een tijdje over mijn -gelukkig meestal geslaagde- fröbelprojecten. Vandaag is er echter voor het eerst echt iets behoorlijk mislukt...

In onze vrienden- en familiekring zijn de afgelopen tijd weer een aantal baby's geboren (wat is dat toch, dat ze altijd in groepen tegelijk geboren worden?!). Voor een van hen wilde ik een rompertje maken met een ontwerp gebaseerd op het geboortekaartje.

Daarvoor scande ik het geboortekaartje, printte ik delen ervan op transferpapier en streek ik ze op het rompertje. Maar daar ging het dus fout... de print werd helemaal niet mooi. Geen idee wat ik fout heb gedaan. Volgens mij heb ik de gebruiksaanwijzing behoorlijk nauwkeurig gevolgd. Het enige dat ik kan bedenken dat ik verkeerd heb gedaan (na het opnieuw lezen van de gebruiksaanwijzing) is de ondergrond waarop ik heb gestreken. Dat was de strijkplank en dus geen hele harde ondergrond.

Is dat het probleem? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Maar goed, het cadeautje moest er wel komen natuurlijk... dus meteen een nieuw rompertje gekocht en een nieuw ontwerp gemaakt. Deze keer heb ik de vormen en letters uit strijkvelours geknipt. Dat werd wel mooi! Hoera!

(Ik schreef dit stukje overigens al op 31 oktober, maar heb het nu pas gepost omdat ik niet wilde dat de ouders van Faye mijn probeersels al zagen!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten