moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

12 april 2010

beloofd is beloofd...

In mijn vorige post schreef ik dat de ruil-pakketjes op de bus zouden gaan... maar moesten jullie nog even wachten op foto's.

Goed nieuws: De pakketjes zijn inmiddels door de medeblogsters ontvangen, dus ik kan eindelijk de shirts laten zien!


Om ervoor te zorgen dat de shirts zouden passen bij de kids, heb ik hun mama's van te voren gevraagd hun favoriete kleuren/dieren/voorwerpen/dingen/hobby's en hun maat door te geven.

Kir en Naadjes en Draadjes schreven al een enthousiaste post over de ruil, leuk! En ook van (een inmiddels bevallen?!) Atelier Ullizee heb ik begrepen dat ze blij is met het resultaat, dus het project is zeker voor herhaling vatbaar! (Alleen voorlopig even niet... tijdgebrek!)

2 opmerkingen:

  1. Nogmaals merci, Moos, mijn bengels stralen met hun t-shirts (en waren vanmorgen ongelukkig omdat ik die tshirts toch eens moet wassen :-)-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat schaartje is super tof! Die gele auto ook.

    BeantwoordenVerwijderen