moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

1 april 2010

cadeautjes!

Dit bericht heb ik oorspronkelijk op 29 maart geplaatst, toen zonder foto... nu opnieuw geplaatst mét foto's!

Een meisje dat 5 werd en pasgeboren neefje... mooi moment voor een paar Moosmade shirtjes!

Voor de vorige shirts die ik maakte, gebruikte ik strijkvelours van VanMarieke, deze keer het soortgelijke (maar goedkopere; sorry Marieke) flockfolie van de Hotfix-shop. De glitterfolie (zelfde shop) vind ik minder prettig om mee te werken (ik maakte er de dolfijn van) dan de flockfolie... het kreukt vrij snel en lijkt ook snel los te laten... de tijd zal het leren!
Voor het shirtje voor Twan gebruikte ik zijn geboortekaartje als uitgangspunt. Voor het shirtje van Mila haalde ik het plaatje van internet en de letters zijn het lettertype Cooper Black uit Word.

Ik heb alle letters/vormpjes met een klein schaartje uitgeknipt... een hele klus... ik ben erg blij met het resultaat (en de cadeautjes-ontvangers ook), maar verlang nu nog meer naar de Craft Robo!


Hmmm, ik had de shirtjes voor de foto wel even mogen strijken...

4 sept 2010:
Correctie... Hotfix-shop verkoopt geen flockfolie meer...

2 opmerkingen: