moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

2 december 2009

LMNOP & HH

Nee, ik ben niet aan het oefenen met de letters van het alfabet (dat laat ik aan mijn driejarige dochter over ;-)

LMNOP is een online magazine dat gemaakt wordt in het door mij zo geliefde Australië. Ik had er al wel eens over gehoord, maar eigenlijk nog nooit echt naar had gekeken. Na een tip op het blog van Ozowiezo, kwam ik er dus wel... wat een leuke site! LMNOP staat overigens voor laugh - make - nurture - organise - play.

En HH, dat is een gewoon een afkorting van Homemade Happiness, een site waar ik al eens eerder iets over schreef. HH heeft dezelfde eigenaar als Ozowiezo: Diana van Ewijk. Twee sites die ik regelmatig check omdat er zoveel leuks op staat! Nu ook weer... een gratis super-pepernoten-pakket! Echt geniaal! Die gaan we zaterdag zeker bakken!

En de applicatie die ik een tijdje geleden bij HH downloadde (schrijf je dat zo?!), die ga ik vanmiddag maar eens op een shirt strijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten