moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

24 oktober 2009

verslavend

Want dat is het... Moosmade... en dan vooral het steeds maar weer proberen te verbeteren van mijn blog. Hieronder een aantal vragen waar ik mee rond loop ;-)

Zo wil ik 3 kolommen i.p.v. 2, hoe doe ik dat? (Ik heb een mede-blogger om hulp gevraagd.)

Ik wil liever geen enorme lijsten met links, hoe ga ik dat oplossen?

Zal ik het logo zo laten of toch groter?

Er zijn van die leuke zijkanten te vinden... dat wil ik ook, maar dan in de stijl van Moosmade...

Etc. etc.

Benieuwd naar de antwoorden... blijf mijn blog dan vooral volgen!

1 opmerking:

  1. Hey Moos,
    Leuk dat je gereageerd hebt op mijn blog. Nu heb ik weer een supertoffe blog ontdekt om te volgen!
    Ik kan je wel helpen met je 3 kolommen probleem...mailtje op komst!

    BeantwoordenVerwijderen