moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

6 september 2009

niet te stoppen

Vroeger tijdens skivakanties wilde ik dat de dagen nooit zouden eindigen, de vakantie nooit voorbij zou zijn en ik dus gewoon door kon blijven skiën. Dat anderen al voor de laatste lift terug naar huis gingen, vond ik moeilijk te begrijpen.

Skiën heb ik al jaren niet meer gedaan, maar dat gevoel van niet kunnen stoppen ken ik nog wel... Bijvoorbeeld als ik websites in elkaar knutsel, als ik op de computer met foto's bezig ben én sinds kort als ik achter de naaimachine zit.

Gisteravond wilde ik voordat ik naar bed zou gaan nog twee mandjes af maken! Om half twee ging het licht uit... niet heel handig met een vroeg-wakker-wordende-dochter-van-3... maar ach... de mandjes waren er!

1 opmerking: