moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

24 november 2010

Flavourites Live!

Afgelopen zaterdag ben ik naar Flavourites Live geweest. Leuk! Niet alleen om leuke spullen te scoren, maar ook om inspiratie op te doen voor een eigen webshop. Alhoewel... bij het zien van zoveel leuke shops zinkt de moed mij ook wel een beetje in de schoenen... wie zit er nou te wachten op nóg een webshop?!?

Want wat zijn er een hoop leuke shops... Shops waar niet alleen de spullen mooi zijn, maar ook de site, de verpakkingen etc. Wat me wel opvalt is dat een deel van de shops hele leuke spullen heeft, maar bijvoorbeeld een hele rommelige website. Misschien dat ik dan toch moet proberen dát beter te doen... Goed... daar ben ik dus hard over aan het nadenken! (tips welkom ;-)


Ik kocht vrolijke Kokka stofjes bij HotRodBaby, roodkapje-lintjes bij Holland Fabric House, een shirt bij Ridder Tommy en haakte een bloemetjesketting tijdens een haak-workshop van Haakt.nl!

Overigens had ik de toegangskaartjes gewonnen met een actie op het weblog van 101 woonideeën. In ruil daarvoor moest ik hen foto's toesturen na afloop van het bezoek aan Flavourites. Misschien dat er binnenkort ook foto's en tips van mij op hun weblog staan dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten