moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

2 oktober 2010

Puzzel...

Yara's vriendinnetje Megan is afgelopen week 5 geworden. Tijd voor een feestje. En een cadeautje dus... Haar moeder vertelde mij dat ze gek is op Hello Kitty, dus dat ik daar iets mee "moest" was duidelijk!

Dat bleek makkelijker gezegd dan gedaan. Want Kitty is wit, het strikje rood, de snorharen zwart etc. en alleen het silhouet vond ik niet erg duidelijk. Helaas kun je niet meerdere lagen strijkvelours/flockfolie over elkaar heen aanbrengen, het werd dus een soort pas-en-meet-puzzelwerkje. Een behoorlijke klus... maar ik ben erg blij met het resultaat!


We gaan Yara zo weer ophalen bij het feestje van Megan. Ik ben benieuwd of ze het shirtje mooi vindt!

4 opmerkingen:

  1. Het is heel erg leuk geworden! Ons Janne heeft ook al een paar keer een shirtje kado gegeven op een kinderfeestje. Altijd een succes (en zeker met de naam erbij, maakt het erg persoonlijk)!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi en idd een serieus puzzelwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi...wat heb je dat leuk gedaan. Ik was gister toevallig ook bezig met het pimpen van een shirtje. Maar dan voor een handpop. Ik had dan vilt en vliesofix gebruikt, dan kun je wel meerdere laagjes over elkaar doen. Dat strijkvelours ken ik niet...ik zal eens kijken op je blog wat je nog meer hebt gedaan.
    Tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal zelf gepuzzeld? Wat een prutswerk! Maar wel knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen